duminică, 24 mai 2009

De ce tot pică Yahoo Messenger-ul?

De vreo câteva zile îmi tot pica Yahoo Messenger. De ce pică? Am pus întrebarea şi pe status şi nu am primit prea multe răspunsuri. Hmmm... înseamnă că trebuie să fie o problemă la mine. Dar care? Am instalat ultima versiune de messenger 9 (eu o aveam pe penultima). Până acum nu am avut nici o problemă cu versiunea 9. De ce acum? La fel; nici o schimbare... messengerul pică.
În sfârşit, după câteva zile de chin, mi-am dat seama de răspuns... pfuuu.. greu domne.
Tot acum câteva zile, cam în aceeaşi perioadă de când a început să pice messengerul, am activat "All-New Mail", varianta "nouă" a interfeţei de Yahoo E-Mail. Nu am folosit-o până acum, pentru că primele teste de pe când era varianta beta nu m-au satisfăcut. Aşa că am preferat să rămân pe varianta veche.
Acum câteva zile, cum ziceam, am zis hai să-i mai dau o şansă să vedem cum funcţionează. De atunci au apărut şi bătăile de cap cu messengerul. Deabea acum după câteva zile mi-am dat seama că e de la noua interfaţă de E-Mail. Aşa cum ştiţi noua interfaţă are şi messengerul încorporat. Chiar dacă acest messenger era "offline", la anumite intervale, când îşi face update E-mailul (dacă rămâne fereastra deshisă evident) se pare că influenţa Yahoo Messenger-ul instalat pe calculator şi acesta pica. Îşi revenea imediat, dar suficient ca pentru o secundă să-ţi întrerupă fereasta de messenger, să se închidă şi să se deshidă din nou.
Aşadar iată-mă din nou pe Yahoo Mail Classic. Am pace şi linişte din nou.
Surpriză! Messengerul instalat nu mai pică.

UPDATE 1: Se pare că până la urmă bucuria a fost de scurta durată... nu mai pică atât de des... dar se pare că tot pică. Acum nu mai ţin deloc fereastra de e-mail dechisă, să vedem... e sau nu e de la e-mail.

5 comments:

mazemania spunea...

bravo. Eu folosesc de mult all new mail si e o setare pe permanent offline care nu iti mai pica messagenreul cu ea. La mine merge asa de doia ani aproape...

mazemania spunea...

la setare ii zice "you are signed out of chat"

Costin spunea...

:)) mersi.. dar clar că era activată acea setare, pentru că altfel nu aveau cum să meargă 2 messengere în paralel.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

mie mi se blocheaza ...