miercuri, 1 octombrie 2008

Servicii RDS

Aseară 30.09.2008 am primit acasă vizita unor reprezentanţi de la "mega-compania" RDS. S-au prezentat frumos şi mi-au oferit o ofertă tare interesantă. Pentru a-şi promova pesemne telefonia mobilă RDS-ul s-a gândit să ofere clienţilor care au deja contracte încheiate de internet sau cablu TV un telefon mobil (marca HUAWEI :)) şi o cartelă SIM cu un număr cu 0771... la toate astea se adaugă informaţia că poţi folosi minutele incluse în abonamenul de telefonie fixă. Cool! Aşadar pot folosi cele 1.000 de minute incluse în reţeau fixă/mobilă RDS + 200 de minute incluse în reţeaua fixă ROMTELECOM. Chiar dacă se depăşesc aceste minute... au un plan tarifar excelent.
Aşadar merită să primeşti telefonul şi cartela lor în custodie. Se face o anexă simplă la contractul deja încheiat şi gata... telefonul e funcţional 100% din momentul predării.
Problema e că nu ştiu după ce criterii se aleg "beneficiarii", pentru că eu am primit oferta în ultima zi de promoţie! "Oferta este valabilă până în data de 31.09.2008" (altă scăpare a "profesioniştilor"... 31.09... trecem cu vederea)
Până acum nu am mai auzit de nimeni care să fi primit telefon mobil de la RDS. Sunt singurul? Cu cine cheltuiesc cele 1.000 de minute?

UPDATE 1
Se pare că deşi oferta promoţională a expirat în "31.09" s-a continuat şi astăzi distribuirea pachetelor şi probabil acţiunea va mai continua. Au început să apară prieteni cărora le-au fost distribuite telefoanele chiar zilele astea. Aşadar am cu cine cheltui minutele :)

UPDATE 2
Au ajuns şi pe la prieteni din Braşov. Bravos.

4 comments:

Lucian spunea...

Nu stiu pe ce criterii se dau telefoanele dar sigur nu esti singurul

Costin spunea...

Sunt convins că nu sunt singurul.. dar nu am auzit de nici un prieten care să fi primit acest serviciu. În cursul zilei de azi... în urma mesajului meu au început să apară.. unii au primit chiar azi.

Anonim spunea...

Exista si posibilitatea sa ceri mai multe telefoane? De exemplu pentru familie... 4 telefoane... ?

Costin spunea...

La detaliul ăsta chiar nu ştiu să-ţi răspund, dar presupun că dau un singur telefon pentru numele celui cu care este încheiat contractul. Dar nu strică să întrebi ;)