vineri, 15 mai 2009

Fotografii de vânzare

Pentru că sunt şi eu un mic amator de fotografii am caut pe internet o metodă de a vinde fotografii... şi am găsit destul de repede. Am găsit în primul rând o grămadă de site-uri care oferă spre vânzare fotografii la preţuri destul de mici. Unele din acele site-uri oferă posibilitatea de a-ţi pune în vânzare propriile fotografii. Dar nu e deloc uşor. Prima oară trebuie să treacă prin ochiul critic al admnistratorilor site-ului, iar la miile de fotografii care sunt deja pe acele site-uri, acest lucru este foarte greu. Se pare că trebuie să fii super bun, să oferi o fotografie şi o idee genială ca să poţi fi selectat.
Am testat şi eu unul din aceste site-uri care se numeşte Fotolia.
Am introdus 2 fotografii şi după puţin timp am primit reject pentru amândouă.

"The photographs in the Fotolia database are intended for sale as illustration of brochures, magazines, websites, and presentations. Your photographic work is excellent but does not meet the needs of the Fotolia customer base."

"Fotolia has received an overabundant amount of high quality images similar to this photo and does not have need of more photos like it."

E de înţeles că deja sunt foarte multe fotografii care seamănă între ele şi selecţia trebuie să fie strictă aşa că pentru cei pasionaţi care vor să-şi vândă fotografiile, trebuie să încercaţi până reuşiţi să fiţi primiţi în acest club select. Oricum se caută fotografii de calitate excelentă, perfect focalizate şi o temă originală. Baftă celor care vor să încerce şi mai ales felicitări celor care reuşesc.

3 comments:

Sandrin spunea...

colegul, eu ma bag, daca reusesc sa scot si bani din astea dau o bere, poate tinem legatura si te bag si pe tine cumva, eu am avantajul ca voi fi un "visual artist" asa ca s-ar putea sa ma includa :D stai sa vad:))

surub spunea...

:-), da se intampla.
Citeste cu atentie blogul asta:
http://stock.fotonatura.ro
poate te va ajuta

Alina Badura spunea...

Mai exista o posibilitate, respectiv pe www.poster-shop.ro unde iti vand fotografiile sub forma de poster pe panza sau carton.

Esti acceptat imediat, dar si aici se face selectia pozelor. Nu e asa riguroasa ca la fotolia pentru ca aici sunt la inceput.